SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

PROJEKTY

BEZPŁATNA KONSULTACJA

SEKTOR
Sektory
Transport, Spedycja, Logistyka

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Wymagania klientów w Twojej branży podlegają ciągłym zmianom, co jest wynikiem wchodzenia i szybkiego rozwoju na rynku operatorów takich jak Amazon czy Uber. Niskie koszty transportu, jakie oferujesz, mogą więc nie być najważniejszym atutem podczas wyboru Twoich usług, jeśli w ślad za tym jakość. To oznacza krótki czas realizacji, dogodność terminów dostaw, zakres usług np. transport + magazynowanie, a nie tylko transport. Rozważenie tych opcji wymagać będzie dostarczenia klientowi takich doświadczeń, aby mógł je porównywać z innymi, większymi dostawcami. Tę branżę definiują technologie, bo to z nich wynika przewaga takich firm jak od Maersk i DHL a na rodzimym Inpost. Warto zwrócić uwagę, że e-commerce to już nie tylko w znaczącej mierze transport, ale i 25% zasobów powierzchni magazynowej w Polsce. Zwrócił na to uwagę Inpost, tworząc usługę InPost Fulfillment bez wymaganej minimalnej liczby wysyłek, którą musi zrealizować partner - a jaki będzie Twój ruch?

Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać bezpośrednio jak i poprzez narzędzia typu smartfon/tablet/komputer:

  • Właściwej i natychmiastowej informacji o statusie swoich przesyłek oraz najdokładniejszej możliwej do uzyskania informacji o planowanej godzinie realizacji dostawy i jego jakości
    • Czy dostawę realizuje kierowca, który zna klienta i łatwo porusza się w jego parku logistycznym (zna procedury)
  • Możliwości wykorzystania dotychczasowych cech zamówień dla wykonania kolejnych

Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia (np. z Salesforce) podnoszące pozytywne doświadczenia klienta, możliwość obsługi reklamacji czy wniosków dot. poprawy obsługi to przymioty, które z Twojego klienta zrobią lojalnego nabywcę, a także najlepszego ambasadora Twojego biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą poszczególnych etapów transportu i załadunku/rozładunku to priorytetowe zadania dla Twoich pracowników. Dopełnieniem tych procesów są procesy takie jak delegacje czy rozliczanie pojazdów. Celem zawsze jest wzrost konkurencyjności, a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej. Gwarancją tego jest optymalizacja i szeroko rozumiana specjalizacja zasobów oraz jak najmniejsze straty związane z pracą i optymalizacją tras.

SEKTOR_OPT_02

Łatwość wprowadzania zmian

Uwzględniaj w procesie realizacji zamówienia zmiany, które Twój klient wprowadzi na ostatnią chwilę. Wspomagaj Twoje jednostki wewnętrzne możliwością szybkiego procedowania różnych rodzajów wniosków i analizuj wąskie gardła oraz nieefektywnych kierowców i czas, jaki poświęcają na załadunek i rozładunek zamiast na jazdę. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu swojego część biznesu.

SEKTOR_OPT_03

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system:

  • Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  • Komunikacja głosowa i chat z klientem
  • System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami mogą być dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi zlecenia.

SEKTOR_OPT_04

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN

PROCESY  BRANŻOWE

  • Business Intelligence
  • Planowania Rozłożenia Ładunku
  • Rozliczanie Czasu Pracy Kierowców
  • Zarządzanie Flotą Pojazdów
  • Zarządzanie Dokumentami
  • Obsługa Delegacji
  • Obsługa Wniosków Urlopowych
  • Kontrola Stanów Magazynowych
  • Elektroniczny Obieg Dokumentów
  • Gospodarka Remontowa
  • Zarządzanie Leasingiem
KONTAKT