VIDEO
×
JS
CSS
DESCRIPTION
CAN.FI.CMA

Zlecenia złożone samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną czy realizacja z pomocą pracownika w oddziale to zawsze możliwość budowania kolejnego dobrego doświadczenia Twojego klienta. Zapewnij wybór formy, z której chce skorzystać klient, a reszta niech będzie realizowana przez wystandaryzowane procesy gwarantujące realizacje sprawy na czas i optymalizujące rentowność operacji i całego banku. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów i ułatwiaj złożenie kolejnego zlecenia poprzez dobór informacji z dotychczasowej historii współpracy

OPT_DESCRIPTION_01

Zapewnij Twoim pracownikom narzędzie do skutecznej i natychmiastowej kontroli sytuacji tak, aby mogli natychmiastowo reagować na sytuacje gdy zlecenie klienta nie może dojść do skutku. Maksymalizuj zysk i zadowolenie klienta dzięki otrzymywanym informacjom bezpośrednio na pulpit, aby zareagować i odzyskać wykonania dokończenia transakcji z klientem. Zarządzaj informacjami o stanach gotówki w oddziałach, parametrach transportu awaryjnego czy planowanych wpłatach aby zabezpieczyć zaplecze do efektywnego zarządzania doświadczeniami klienta. Standaryzacja operacji to dla klienta prosta informacja, jak zostanie obsłużony a nowy pracownik będzie mógł ją wykonać po zaledwie kilku chwilach od zapoznania

OPT_DESCRIPTION_02

Zbieraj i analizuj poprzez system dane, które posłużą do optymalizacji stanów gotówki oraz transportu. Zapewniaj płynność jednostki prognozując stan gotówki uwzględniający okresy wyłączenia, zwiększonych i zmniejszonych zapotrzebowań na gotówkę wynikających z historii oraz zawieranych umów. Obniżaj koszty i zwiększaj zyski poprzez automatyczny dobór transportu przy definiowaniu zlecenia - niech celem zawsze będzie wzrost konkurencyjności który osiągniesz w perspektywie długookresowej poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) .

Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

OPT_DESCRIPTION_03

Jednorazowe wprowadzanie danych czy kompletna informacja o kliencie to zalety, które osiągniesz dzięki integracji aplikacji z innymi systemami bankowymi. Informacje o rachunkach czy kasjerach pozostaną w pełnej zgodności z przepływem i bezpieczeństwem informacji.

Możliwość integracji z systemem obiegu dokumentacji również może wpłynąć na realizację dodatkowych wymagań, jakie mogą być podczas realizowania transakcji wykonane np. załączniki dot. zgód, przekazanie zmian w regulaminie. Z drugiej strony aplikacja może sygnalizować status zadania, co spowoduje uruchomienie innego procesu w obiegu dokumentacji.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

KORZYSCI
Korzyści
  • Oszczędność dzięki utrzymywaniu optymalnych stanów gotówki w oddziale,
  • Optymalizacja transportu poprzez automatyczne łączenie przy zgodności tras i dat przewozów,
  • Płynność dzięki optymalizacji stanów i łatwości obsługi zasileń awaryjnych,
  • Kontrola stanów z poziomu centralnego zespołu zarządzającego stanami gotówki
VIDEO
FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funkcjonalności
  1. 1
    Prognozowanie
  2. Prognozowanie

    Tworzenie prognoz z uwzględnieniem danych historycznych, planowanych wyłączeń i planowanych zleceń .
  3. 2
    Zlecenia i operacje
  4. Zlecenia i operacje

    • Zlecenia klientów z przeliczeniem w oddziale lub bezpośrednio w liczarni
    • Zlecenia oddziału standardowe i awaryjne
    • Kupno i sprzedaż gotówki
    • Wpłaty i wypłaty bezpośrednio w oddziale
  5. 3
    Transport
  6. Transport

    Możliwość łączenia w przypadku tego samego kierunku i dnia pozwala na oszczędności tytułem kosztów obsługi.
  7. 4
    Raportowanie
  8. Raportowanie

    Możliwość raportowania w dowolnych wymiarach dzięki wbudowanemu modułowi Business Intelligence.
  9. 5
    Monitoring
  10. Monitoring

    Sygnalizowanie odchyleń od założonych planów poprzez notyfikacje i raporty wysyłane na skrzynkę elektroniczną e-mail.

Prognozowanie

Tworzenie prognoz z uwzględnieniem danych historycznych, planowanych wyłączeń i planowanych zleceń .

Zlecenia i operacje

  • Zlecenia klientów z przeliczeniem w oddziale lub bezpośrednio w liczarni
  • Zlecenia oddziału standardowe i awaryjne
  • Kupno i sprzedaż gotówki
  • Wpłaty i wypłaty bezpośrednio w oddziale

Transport

Możliwość łączenia w przypadku tego samego kierunku i dnia pozwala na oszczędności tytułem kosztów obsługi.

Raportowanie

Możliwość raportowania w dowolnych wymiarach dzięki wbudowanemu modułowi Business Intelligence.

Monitoring

Sygnalizowanie odchyleń od założonych planów poprzez notyfikacje i raporty wysyłane na skrzynkę elektroniczną e-mail.
KONTAKT
CHCESZ ZDIGITALIZOWAĆ PROCES W SWOJEJ ORGANIZACJI?