VIDEO
×
JS
CSS
DESCRIPTION
TRADE.VISION

Grupowanie zadań i akcji trade marketingowych to najważniejsze, co możesz zrobić dla klienta. Czy zatem robisz to podnosząc dzięki temu obrót/zysk (jak to do końca mierzyć?) czy efektywniej wdrażasz nowości oraz produkty/towary na których Tobie zależy? Jakkolwiek odpowiedź na pierwsza część pytania nie jest łatwa tak drugą możesz odpowiedzieć ale wtenczas ważniejsze jest pytanie gdzie nowość ma trafić najpierw lub w ogóle? Definiuj budżety projektowe (produktowe/towarowe) i okresowe (miesięczne/kwartalne) dla rynku sprzedaży i niech system TRADE.VISION pilnuje ich nieprzekraczalności jak i sygnalizuje wartość wykorzystaną.

OPT_DESCRIPTION_01

Klient mieszkający w mieście pow. 100 tys. mieszkańców i ten z mniejszej miejscowości to nie tylko statystycznie inny klient, ale również klient z różnymi możliwościami dotarcia do niego. Zbuduj bazę punktów dystrybucji, zdefiniuj konieczne dane np. geolokalizacyjne i wdrażaj nowości i nie tylko uwzględniając swój rynek oraz formaty sklepów działając pakietowo, a nie indywidualnie.

OPT_DESCRIPTION_02

Szukasz inspiracji do wykonania akcji? Uwolnij potencjał swoich partnerów handlowych - możliwość głosowania, preferowany produkt półrocza i inne tego typu korzyści to budowanie lojalności na długie lata oraz wyprzedzanie konkurencji lokalnie i globalnie. Wiedza rynkowa potencjalna, a nie historyczna to coś, czego potrzebuje Twój biznes i z czego, jeśli chcesz, skorzysta Twój partner, realizując cele Twoje i konsumenta.

Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

OPT_DESCRIPTION_03

Oszczędność czasu pracy pracowników zarówno handlu i marketingu a także logistyki to w długim okresie czasu obniżka kosztów i zwiększenie zysków. Niech więc celem będzie zawsze wzrost konkurencyjności który osiągniesz w perspektywie długookresowej poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership).

 

Aplikacja TRADE.VISION może integrować się z Twoim systemem IT - zapytaj o szczegóły - mamy wieloletnie doświadczenie ze współpracy z systemami takimi jak IFS, SAP, EGERIA, SIMPLE.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

KORZYSCI
Korzyści
  • Szybka realizacja zadań dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika
  • Alerty budżetowe podczas zakładania oraz procedowania wniosków
  • Integracje z systemami pozwalające zaoszczędzić czas przy wprowadzaniu danych
  • Szybkie i rzetelne raportowanie dzięki wewnętrznemu modułowi Business Intelligence
VIDEO
FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funkcjonalności
  1. 1
    Dashboardy
  2. Dashboardy

    Dashboard dot. realizacji akcji i budżetów TM pozwalający m.in. na: kontrolę wykorzystania środków w danej grupie produktowej, kontrole poziomu wykonania inwentaryzacji czy dotarcia w rynek nowościami.
  3. 2
    Dostawy i produkcja
  4. Dostawy i produkcja

    • Dashboard zleceń produkcyjnych pozwalający śledzić stan realizacji zleceń.
    • Dashboard zamówień do dostawców - na stock i w drodze.
  5. 3
    Intuicyjny interfejs
  6. Intuicyjny interfejs

    Proste i intuicyjne poprzez odnośniki i dodatkowe opcje jak chat.
  7. 4
    Integracja
  8. Integracja

    • Produkcja: SAP, IFS, Simple.
    • Sprzedaż: Salesforce, Sales Cloud/Eloqua

Dashboardy

Dashboard dot. realizacji akcji i budżetów TM pozwalający m.in. na: kontrolę wykorzystania środków w danej grupie produktowej, kontrole poziomu wykonania inwentaryzacji czy dotarcia w rynek nowościami.

Dostawy i produkcja

  • Dashboard zleceń produkcyjnych pozwalający śledzić stan realizacji zleceń.
  • Dashboard zamówień do dostawców - na stock i w drodze.

Intuicyjny interfejs

Proste i intuicyjne poprzez odnośniki i dodatkowe opcje jak chat.

Integracja

  • Produkcja: SAP, IFS, Simple.
  • Sprzedaż: Salesforce, Sales Cloud/Eloqua
KONTAKT
CHCESZ ZDIGITALIZOWAĆ PROCES W SWOJEJ ORGANIZACJI?