VIDEO
×
JS
CSS
DESCRIPTION
CAN.BI

Przejrzyste, skorelowane ze sobą wykresy CAN.BI pozwolą Tobie lepiej interpretować, opisywać i stosować informacje zawarte w danych. Przyjazne kreatory danych, samoobsługowe definiowanie źródeł przez użytkowników biznesowych pozwolą Twoim pracownikom na przyspieszenie analizy i wnioskowania. Dzięki takiemu podejściu rola działu IT ogranicza się np. do opracowania słowników danych więc zacznij korzystać z walorów tego systemu niezależnie czy będzie to część dedykowana tylko Twojemu obszarowi np. sprzedaż, logistyka lub CRM czy większej części przedsiębiorstwa np. kontroling lub finanse.

OPT_DESCRIPTION_01

Wykorzystaj rozwiązanie klasy Business Intelligence CAN.BI DASHBOARDS i otrzymaj:

  • Intuicyjny interfejs zapewniający ergonomię pracy
  • Wizualizację na podstawie rzetelnych i najbardziej aktualnych danych
  • Koncentrację na wskaźnikach o kluczowym znaczeniu w procesie decyzyjnym

...więcej...

OPT_DESCRIPTION_02

Wraz z CAN.BI REPORTS zautomatyzuj proces raportowania, wykorzystaj kreator tworzenia raportu lub podraportu. Uzyskaj dzięki temu

  • Szybkie tworzenie zaawansowanych raportów w oparciu o dowolne źródła danych (wbudowana hurtownia danych, posiadane systemy, pliki zewnętrzne)
  • Łatwe integrowanie przez użytkownika końcowego danych z wielu systemów równocześnie (np. system handlowy i do obsługi promocji, system finansowo-księgowy i kadrowo-płacowy, system magazynowy)
  • Możliwość tworzenia ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień

...więcej...

Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

OPT_DESCRIPTION_03

Dzięki modułowi CAN.BI SELFSERVICE zapewnij sobie i pracownikom samodzielną pracę w zakresie zaawansowanej analizy biznesowej – w sposób równie przyjemny jak np. poruszanie się w serwisach społecznościowych. Otrzymasz w ten sposób możliwość korzystania Z:

  • Udostępnienia użytkownikom biznesowym środowiska pracy z danymi bez angażowania służb IT
  • Intuicyjności w tworzeniu obiektów do analizy bez posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej
  • Dostęp do wszystkich funkcjonalności przez przeglądarkę internetową

...więcej...

BEZPŁATNA KONSULTACJA

KORZYSCI
Korzyści
  • intuicyjny interfejs zapewniający ergonomię pracy
  • wizualizacja na podstawie rzetelnych i najbardziej aktualnych danych
  • koncentracja na wskaźnikach o kluczowym znaczeniu w procesie decyzyjnym
  • kontrola odchyleń od założonych w analizie wartości, możliwość drążenia danych
  • personalizacja kokpitów menedżerskich, możliwość analizy trendu z wykorzystaniem danych historycznych
  • możliwość wizualizacji zmian w zależności od zaproponowanych wariantów decyzyjnych
VIDEO
OPT_DESCRIPTION_04

Gromadzenie strukturyzowanych danych dzięki EXCEL.BI, bo nie tylko oszczędność pracy, ale i możliwość raportowania postępów w gromadzeniu danych z automatyzacją wysyłki statusów do osób kierujących procesem. Skorzystaj z zalet takich jak:

  • Szybkie (trwające kilka minut) przekształcanie arkusza kalkulacyjnego w pełni funkcjonalną aplikację z raportem i formularzem do przechowywania danych
  • Jedno „źródło prawdy” – zamiast krążących wielu arkuszy kalkulacyjnych użytkownicy logują się do APEX, aby uzyskać dostęp do jednej scentralizowanej aplikacji, w której wszyscy przechowują dane, a każdy zawsze widzi te same dane.
  • Zaawansowana ochrona – arkusze kalkulacyjne zazwyczaj nie mają możliwości uwierzytelniania i audytu. Aplikacje APEX mogą wykorzystywać SSO, LDAP lub Social Login i mogą łatwo włączyć śledzenie audytu.

...więcej...

FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funkcjonalności
  1. 1
    Drag&Drop
  2. Drag&Drop

    Tworzenie obiektów dzięki zastosowaniu metody „przeciągnij i upuść” (Drag&Drop).
  3. 2
    Drill Down
  4. Drill Down

    Drążenie (drill-down) danych, czyli przejście "od ogółu do szczegółu."
  5. 3
    Import Excel
  6. Import Excel

    Możliwość zaimportowania np. dowolnego arkusza Excel i na jego podstawie wygenerowania dowolnego raportu czy pulpitu.
  7. 4
    Łączenie Danych
  8. Łączenie Danych

    Możliwość łączenia danych z wielu źródeł i definiowania sposobu połączenia ich w wykresach.
  9. 5
    Filtrowanie Danych
  10. Filtrowanie Danych

    Możliwość filtrowania danych wg zaawansowanych filtrów aż po wyrażenia regularne.
  11. 6
    Tworzenie Ról
  12. Tworzenie Ról

    Tworzenie ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień (w tym blokowanie dostępu do pulpitów).

Drag&Drop

Tworzenie obiektów dzięki zastosowaniu metody „przeciągnij i upuść” (Drag&Drop).

Drill Down

Drążenie (drill-down) danych, czyli przejście "od ogółu do szczegółu."

Import Excel

Możliwość zaimportowania np. dowolnego arkusza Excel i na jego podstawie wygenerowania dowolnego raportu czy pulpitu.

Łączenie Danych

Możliwość łączenia danych z wielu źródeł i definiowania sposobu połączenia ich w wykresach.

Filtrowanie Danych

Możliwość filtrowania danych wg zaawansowanych filtrów aż po wyrażenia regularne.

Tworzenie Ról

Tworzenie ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień (w tym blokowanie dostępu do pulpitów).
KONTAKT
CHCESZ ZDIGITALIZOWAĆ PROCES W SWOJEJ ORGANIZACJI?